Hrm, jag vet att jag är otroligt tidigt ute..men var i helsike skulle jag kunna hitta turskosa julgranskulor?!! Har en vit gran o ska ha silver, svart o turkost tänkte ja..
Men var tros jag kunna hitta turkosa julgranskulor, någon som set några? TIPS??!
Aussemia, 2009-11-05
Inga tips tyvärr, jag bor långt utanför Sverige, men jag vill bara säga att du är inte alls tidigt ute. Imorse pratade jag och sonen på 10 hur tidigt man _egentligen_ kan hänga upp julstjärnorna i fönstren.. ;D
Jag tror att hemma hos oss blir det iallafall före 1:a advent. Här är det ingen som tycker att jag är konstig, eftersom ingen vet varför det hänger överdimensionerade stjärnor i fönstren.
Lisan, 2009-11-06
Kolla Rusta! De brukar ha alla de möjliga olika färger och till bra pris. Såg turkosa där förra året men köpte de aldrig. Blev oranga för mig istället. Hoppas du hittar! (Förresten kan det vara värt att kolla på Ikea också).
Hälsn. Lisa
Mysaaan, 2009-11-06
Ah jag ska kolla rusta, de finns inga på deras hemsida, men de kan ju skilja sig från butiken.. tror inte ikea kör turkost i år.. de är faktiskt väldigt mycke "traditionell jul" som gäller i år tydligen... Men tack för tipset! Ska kolla där i nästa vecka! =)
Camela, 2009-11-07
jag har en bunt sådana,riktigt läcker turkos halvt transparent med pärlemolyster i. Jag mailar bilder om du är intresserad av dem
Mysaaan, 2009-11-20
Camela: jag är faktiskt intresserad, då jag letat överallt! finns de möjlighet att se bilder på dem?!
ansen, 2009-11-23
kolla blomsterlandet. Såg att d iallafall hade svagt turkostfärgade matta kulor där i dag...kan ju iof vara olika i olika butiker.
sppookie, 2009-11-24
Hmm.. Jag har turkosa julgranskulor.. Men är inte helt hundra på vart jag köpte dem, tror det va rusta... Men det va ju förra året.. Så det är inte säkert att dom finns kvar i sortimentet...
Mysaaan, 2009-11-25
ååh ser ut precis så som jag tänkt mig..du säljer dem inte? ;)
skall dock titta på blomsterlandet..!
sppookie, 2009-11-25
Hehe.. nä tyvärr tycker jag väldigt mycket om dem.. Skulle du inte hitta på blomsterlandet, så kan jag tipsa om affärer som lagerhouse och bolagret.. Jag hjotar om jag springer över några..