Hemma-hos-album
Gallerier
annisen
Hur är Rustas plastmattor? Dålig kvalitet? De är ju billiga men är de prisvärda? Jag funderar på en svartvitrandig i köket.
Lisan, 2008-09-27
Jag har själv Rustas plastmattor i min källare och jag är helnöjd, kvaliten är det inget fel på! Som vilka andra plastmattor som helst. Helt klart prisvärda! :)
annisen, 2008-09-29
De är inte hårda att stå och gå på barfota?
trebarnsmamma, 2008-10-01
Vill du mjuka upp plastmattor så kör en sväng med såpvatten. Räcker att du blandar såpa/vatten i en sprayflaska, sprayar på och torkar av med trasa.
annisen, 2008-10-01
Tack! Vilket bra tips! Då ska jag köpa en sån matta. Kul :o)
booleva, 2008-10-02
Blä för Rustas plastmatta. Jag köpte den röd-vit-randiga. Höll inte ens för att ristas/skakas. Fick en ny men den gick oxå sönder:(
Logga in med...
Eller kommentera direkt...
Lisan, 2008-09-27
Jag har själv Rustas plastmattor i min källare och jag är helnöjd, kvaliten är det inget fel på! Som vilka andra plastmattor som helst. Helt klart prisvärda! :)
annisen, 2008-09-29
De är inte hårda att stå och gå på barfota?
trebarnsmamma, 2008-10-01
Vill du mjuka upp plastmattor så kör en sväng med såpvatten. Räcker att du blandar såpa/vatten i en sprayflaska, sprayar på och torkar av med trasa.
annisen, 2008-10-01
Tack! Vilket bra tips! Då ska jag köpa en sån matta. Kul :o)
booleva, 2008-10-02
Blä för Rustas plastmatta. Jag köpte den röd-vit-randiga. Höll inte ens för att ristas/skakas. Fick en ny men den gick oxå sönder:(