Var inte alls beredd på att få tag i en egen lägenhet nu inför skolstarten pga den den höga efterfrågningen bland ettor i en studentstad, men visst det gick, en fin liten vindsvåning, är dock inte alls nöjd med golv och väggar, egentligen inte taket heller.
Petra, 2008-05-16
laminatgolv finns ju från 59:-/kvm
Om du inte får måla taket så kanske du kan göra nån mega stor tygtavla från taknock till vägg och spika fast.
Dvs. Spänn upp ett snyggt tyg på en spännram, det kan du beställa i vilka mått du vill på nån konstnärs shop.
janethepain, 2008-05-16
Du måste kunna manipulera hyresvärden lite så du får måla taket!! Han borde bli glad:)
Styggelse, 2008-05-16
Javisst, det blir att gå dit med nybakta bullar och fjäska lite:)
iamthewalrus, 2008-05-27
fint! jag älskar snedtak :P Men taken borde målas vita, annars som petra sa. Bygg dig en spännram och på med ett snyggt tyg och häng upp. Och ett svart trävgolv hade vatt snyggt, fast det lär du väll inte få byta om du inte ens får måla taket? Lite svårt att dölja ett helt plastgolv med nåt :P Men finns ju nya plastgolv som inte ser så tråkiga ut kan man ju hoppas.
Yoyyzan, 2008-06-11
Svårt att inreda
Styggelse, 2008-06-11
Nej inte särskilt. Finns många lösningar som fungerar med lite påhittighet.
Yoyyzan, 2008-06-11
ska bli roligt och följa dig men din lägenhet. Hoppas du kommer ladda upp bilder sen..
Styggelse, 2008-06-11
Ja, bilder kommer absolut :)
Emsa, 2008-11-11
Jag skulle också måla taket vitt! Hyresvärdar brukar ju bli glada om lägenheten renoveras av någon annan. Erbjud dig att du kan göra jobbet om han/hon står för färgen! =)
To-vis, 2009-02-16
Om du får måla så tycker jag att du ska måla taket i vitt, eller köpa tyg i någon fräck stil och försöka hänga upp om du inte orkar måla om så är ju det en jätte bra lösning, lägg en heltäckningsmatta utan att klistra fast den utan bara lägg rätt på så döljer du det fula golvet. Lycka till!