Detta är vårt vardagsrum. Behöver förslag på vad vi ska ha bakom soffan. Det går inte att flytta soffan bakåt, blir alldeles för långt till TV:n då och möblera om är inte heller aktuellt. Det är inte direkt mysigt heller. Mysfaktorn är låg, HJÄÄLP!!
Nån slags avskärmad datorhörna kanske? Sen tror jag också på att väggarna skulle må bra av någon slags färgklick. Antingen om ni byter tapet eller sätter upp en tavla (eller flera) som Inte är svartvit.
Ja möblera om kan man ju göra, men det är inte så lätt för alla kontakter till TV m m finns där den står och på tisdag så kommer de och ska installera parabol och ska borra i väggar m m, så möblera om blir nog svårt.
Anna-Panna, 2009-05-08
Vilket fint soffbord! Var är det köpt?
madelaine, 2009-05-08
jag skulle ändå överväga att möblera om, annars kan ju en tapet vara en lösning...
MissTerese, 2009-05-08
Vilken fin soffa, var kommer den ifrån?
Jag tror också på att ni ska möblera om..
Monne, 2009-05-08
Gillar din soffa, vart kommer den ifrån..? Monica :)
Frodolina, 2009-05-09
Nån slags avskärmad datorhörna kanske? Sen tror jag också på att väggarna skulle må bra av någon slags färgklick. Antingen om ni byter tapet eller sätter upp en tavla (eller flera) som Inte är svartvit.
Snofsan, 2009-05-09
Vi har redan ett rum till datorerna och vi har precis tapetserat om så...
Men någon färgklick har du nog rätt i. Kanske en tavla...
Snofsan, 2009-05-09
Den är köpt på Europamöbler och heter Zorrento (tror jag det stavas).
Snofsan, 2009-05-09
Det är köpt på MIO.
Snofsan, 2009-05-09
Ja, en bokhylla eller eventuellt ett vitrinskåp som jag sett.
Snofsan, 2009-05-09
Ja möblera om kan man ju göra, men det är inte så lätt för alla kontakter till TV m m finns där den står och på tisdag så kommer de och ska installera parabol och ska borra i väggar m m, så möblera om blir nog svårt.