Håller med...snygg soffa ...jag har en likadan ;-) får inte heller in min riktigt till väggen...fast har bara ett element i vägen...så det är ok ändå fast har funderat på ett smalt hyllplan bakom som man kanske kan ställa saker på tex en lampa el kaffekopp kanske =) svårt att förklara... vet inte riktigt vad jag skulle haft bakom din soffa...kanske en lån och hög skänk för förvaring och några gröna växter och ljus uppepå? eller ett högt barbord med 2 stolar in till väggen där man kan ta en liten drink när man ser på tv =) Lycka till det blir säkert bra vad du än väljer =)
Hej! Jag hade satt ett smalt avlångt bord(avställningsbord) precis bakom soffans rygg. På det kan du lägga fram böcker som du gillar samt andra prydnadssaker som du vill ska synas. En hög vas med blommor hade varit fint! Smalt avlångt bord passar även att ställa direkt mot väggen med samma funktion. Då kan du även placera två likadana lampor på var sida om bordet vilket säkert skulle höja mysfaktorn som du skriver om. Mvh/ Wonderful
Sida 2 av 2:
MIA_78, 2009-05-09
Håller med...snygg soffa ...jag har en likadan ;-) får inte heller in min riktigt till väggen...fast har bara ett element i vägen...så det är ok ändå fast har funderat på ett smalt hyllplan bakom som man kanske kan ställa saker på tex en lampa el kaffekopp kanske =) svårt att förklara... vet inte riktigt vad jag skulle haft bakom din soffa...kanske en lån och hög skänk för förvaring och några gröna växter och ljus uppepå? eller ett högt barbord med 2 stolar in till väggen där man kan ta en liten drink när man ser på tv =) Lycka till det blir säkert bra vad du än väljer =)
MIA_78, 2009-05-09
Gillar ditt soffbord förresten...har inte bestämt mig för om jag ska ha ett i ek el vitt..bara att jag vill ha ett liknande ditt i modellen...
Wonderful, 2009-05-10
Hej!
Jag hade satt ett smalt avlångt bord(avställningsbord) precis bakom soffans rygg. På det kan du lägga fram böcker som du gillar samt andra prydnadssaker som du vill ska synas. En hög vas med blommor hade varit fint!
Smalt avlångt bord passar även att ställa direkt mot väggen med samma funktion. Då kan du även placera två likadana lampor på var sida om bordet vilket säkert skulle höja mysfaktorn som du skriver om.
Mvh/
Wonderful