Vi har ett barnrum där inredningen är påbörjad... men får inte riktigt till det! Behöver få hjälp att "sy ihop säcken"!
Gardiner är svagt camo-inspirerade med flygplan på. Men sen har jag varit inne på "Safari" eftersom det är fint med djur.
MEN... har även hamnat på nyckelpigor m.m. då vi handlat på IKEA.
Jag är inte nöjd med den stora sängen, och har funderat på att lägga madrassen på golvet, eller köpa en juniorsäng.
Hur ska jag göra tycker ni??
Det är två killar som delar rum. Fredrik är 2 år, och Henrik 5 månader.
busungar0608, 2010-08-04
jag skulle nog köpa en juniorsäng. sen med tanke på att ni gillar ikea så kanske ni kunde hitta några fina walldecos där. det finns en som heter barnslig den är det massa djur på ( finns inte på ikeas sida nu, men om du kikar in i mitt album barnrum så ser du den där, jag har haft den i två st rum) sen finns det massa annat i textilväg osv i barnslig serien som du kan matcha in med. kanske spänna fast tyg på canvas ramar som blir fina tavlor. lycka till!!
nnenna, 2010-08-05
Du har världens möjlighet att göra ett sånt där snyggt elementskydd som löper från vägg till vägg (exempelvis) o skapar extra förvaringsgömmor. Såg det i nått album här på styleroom, kan leta upp det om du vill kika.
En annan grej som väldigt uppskattad, kanske inte det snyggaste, är en griffel"vägg". Där de kan rita på väggen. Har bara sett svart griffelfärg, men jag har hört att det mer sorter. Tänker på väggen mellan dörrarna.
Tulpanen, 2010-08-06
Såg att nnenna gav dig om ett tips om elementskydd som hon sett här inne på styleroom. Kolla in hos mig så hittar du elementskydd som vi har gjort i barnens rum...egendesignat & vi är super nöjda!!!