Hej. Jag har ritat bilden i photoshop med en wacompenna. Höll på en del med bilder (foto, illustrationer) förut, det är därför jag har en sån :) Gällande bordsskiva tänker jag att man kan bygga ett eget av mdf och måla i valfri färg. Antingen ha bockar under eller sätta reglar på väggen.
Du va jätte duktig med o rita bilden! :)
Jag ska säkert lägga upp bilder när vi börjar inreda och fixa saker o ting i rummet ;P
Vi får kolla in det där med mdf och hoppas det är något som kommer passa, tack för dina tips och tack igen för den underbara,söta,fina,otroliga,riktiga,professionella bild!
Tack och ha det så bra :)
Sida 4 av 4:
drowsy, 2011-05-25
Hej.
Jag har ritat bilden i photoshop med en wacompenna. Höll på en del med bilder (foto, illustrationer) förut, det är därför jag har en sån :)
Gällande bordsskiva tänker jag att man kan bygga ett eget av mdf och måla i valfri färg. Antingen ha bockar under eller sätta reglar på väggen.
Lägg gärna upp bilder när ni börjar inreda :)
Ella4Life, 2011-05-27
Du va jätte duktig med o rita bilden! :)
Jag ska säkert lägga upp bilder när vi börjar inreda och fixa saker o ting i rummet ;P
Vi får kolla in det där med mdf och hoppas det är något som kommer passa, tack för dina tips och tack igen för den underbara,söta,fina,otroliga,riktiga,professionella bild!
Tack och ha det så bra :)