HJALP! 12 rum som behover inredas. Vi hoppas att vara fardiga till Jul! Och da jag har jattesvart for att se vad som passar behover vi HJALP!
Vi flyttade in i vart underbara hus for snart 3 ar sedan men har inte fatt det ordentligt inrett...
Jag hoppas att ni vill komma med ideer och kommentarer till hur vi kan gora for att fa vart hem lite mer hemtrevligt...
FrkHansson, 2013-09-05
Till att börja med skulle jag nog byta plats på skrivbordet och "barnmadrasserna". Är säkert snyggt att titta på skrivbordet istället när man tittar in i rummet. En stol till bordet och en bordslampa på också förstås. Sedan tror jag kanske att stringhyllor kan vara svårt att få att passa in med era övriga möbler. Ser inte ut att vara rätt stil så att säga... De sängbord ni redan har var ju jättebra, tycker jag. En stoppad sänggavel i beige t ex eller i en färg som matchar tapeten (om det är den tapet ni planerar att ha förstås). Tycker också ni ska ta ut den fantastiska Eamesfåtöljen och placera den i ett vardagsrum, stor hall eller liknande så den får komma till sin rätt. Matcha den med ett litet sidobord i valnöt eller glas t ex. Kanske en brun och vit kohud som matta till?